Най-добра имотна реклама - заслужено отличие за BULGARIAN PROPERTIES
В тазгодишното издание на Годишните награди на Imoti.net BULGARIAN PROPERTIES получи отличие за Най-добра реклама на имот.
Наградата беше получена лично от Полина Стойкова, изпълнителен директор на компанията и ръководител на отдел маркетинг и реклама. Вижте какво каза тя по време на официалната церемония:
Наградата за Най-добра реклама на имот беше връчена на BULGARIAN PROPERTIES по повод на мащабната рекламна кампания, която агенцията организира и финансира за комплекс Park View Residence. Комплексът се състои от 450 апартамента и към момента е напълно разпродаден, което доказва ефективността на проведените рекламни дейности.
Рекламната кампания, която BULGARIAN PROPERTIES организира, включва дигитални и печатни рекламни канали, радио и аутдор реклама.
Най-важното е представянето на обекта с обява на челни позиции в сайта на BULGARIAN PROPERTIES, който е един от най-посещаваните и популярни имотни сайтове, носител на награда за Сайт на годината 2019.
BULGARIAN PROPERTIES провежда и финансира мащабна платена реклама в Google и Facebook, както и в други социални мрежи. Поддържа платена реклама във водещите имотните портали, изготвя ПР материали в различни печатни и онлайн медии, като дори успява да включи своите топ обекти в репортажи по националните телевизии.
В рекламните дейности на компанията влизат поддържане на фейсбук и инстаграм страници на обектите с редовни постове, снимки и видео, имейл кампании и други активности по директен маркетинг на обекта до огромната база с над 500 000 клиента на компанията. По този начин BULGARIAN PROPERTIES успява да достигне до всички потенциални купувачи и да осъществи основната цел - пълна продажба на наличните единици в сградата.
При получаването на отличието Полина Стойкова сподели, че за нея е особено вълнуващo да приеме тази награда. Не само защото рекламата е в нейните отговорности и компетенции, но и защото рекламата е отличителната черта на компанията, нещо, което BULGARIAN PROPERTIES прави мащабно и забележимо и което винаги е било наш приоритет.
"Park View Residence е проект, който ни даде възможност да се развихрим и да покажем на какво сме способни. Бюджетите, които влагаме в реклама, са значителни и са изцяло за наша сметка и затова ние намираме най-подходящите и ефективни начини да ги влагаме така, че да водят до резултати. И така можем да се похвалим с напълно разпродаден комплекс от две фази и близо 450 апартамента."
Полина Стойкова допълни, че рекламата е само един от компонентите, които водят до успешната реализация на даден обект. Останалите важни неща са консултирането в разработването на проекта и неговото ценообразуване, в което дейно участие взима лично Михаил Чобанов като опитен предприемач и инвеститор в собствени жилищни проекти, важен е и екипът от професионални брокери, ръководени от другия съдружник в компанията Виктор Вучелийски, както и следпродажбеното обслужване до предаването на владението на новия собственик.
"Така ние постигаме най-важното - а именно щастливи купувачи, които са доволни с избора си на нов дом и с подкрепата, която им даваме по време на целия процес."
Поверете ни маркетинга и продажбите и на вашия обект ново строителство в София или страната! Ние отлично знаем как да постигнем желания резултат - пълната продажба на сградата.
Обадете ни се на 0886 033 033
Обявете имот за продажба с нас!
Още новини