Атрактивни, готови за ползване офис помещения с пълно оборудване в четири етажна модерна офис сграда от клас А, със заседателни зали и аудиовизуална технология, и топ локация на възлов булевард в столицата. Освен предлаганата офис площ от 130 кв.м. (10-11 работни места, разпределени в пет или повече помещения), в същата сграда може да наемете и други офиси:
• 50 кв.м. - 2/3 работни места в едно или две помещения;
• 75 кв.м. - 3-5 работни места в две или три помещение;
• 100 кв.м. - 7-9 работни месата в три или четири помещения;
• 170 кв.м - 11-13 работни места в пет или повече помещения.
Тази офис сграда дава всичко нужно, за да започнете работа незабавно, и предлага ефективна алтернатива на традиционните офис помещения. Направете своя избор между обзаведени отделни офиси – единични или общи помещения, офиси от отворен тип с 24-часов контролиран достъп, отделни работни станции, виртуален офис, със секретарски и административни услуги на разположение при необходимост.
Напълно оборудваните офиси предлагат и възможност за персонализиране, като изберете офис за постоянно или абонаментно ползване за кратък или продължителен период дотогава, докато Ви е необходимо, както и индивидуални пакети с ценово-ефективни решения, съобразени с Вашите нужди. Бизнес салоните, заседателните зали и видеокомуникациите на Регус са на разположение, на преференциални цени. Може да се преместете в друг бизнес център на Регус, ако Ви се налага – бързо, лесно и без наказателни такси.
Уникална възможност да останете гъвкави в днешния постоянно променящ се пазар, успявайки бързо да отреагирате на новите предизвикателства и възможности. Да работите по своя начин в офис от висок клас, без значение дали ще изберете да се разраствате, смалявате или да приспособявате работното си място спрямо вашите променящи се бизнес нужди.
Допълнително се заплащат:
Комуникационен пакет – безжичен интернет в цялата сграда и телефон;
Неограничена лична консумация на месечен пакет от топли напитки (кафе, чай, и др) и безалкохолни напитки.
Оглед на имота
Можем да организираме оглед на имота в удобно за вас време. За целта, свържете се с отговорния за офертата брокер и му кажете кога бихте искали да направите оглед.
Наемане на имота
Ако харесате имота и решите да го наемете, ще имаме ангажимент да организираме среща с наемодателя, на която ще обсъдим вашите фирмени нужди, за да се приведе помещението във вид най-удобен за дейността на компанията. Обичайната практика е да се предплати поне един наем за първия месец и да се остави гаранционен депозит (или банкова гаранция) при наемодателя в размер на 2 до 3 месечни наема, такса обслужване и ДДС. Свържете се с отговорния брокер за този имот за по-подробна информация относно процедурата за наемане на имот.
Допълнителни услуги
С нас можете не само да наемете имот, но и да се възползвате от редица допълнителни услуги. Можем да предложим застраховка на движимо и недвижимо имущество, застраховка живот, медицинско и автомобилно застраховане, строителни и ремонтни дейности, обзавеждане, юридически и счетоводни услуги и др.
Наем
Невалидна оферта
Удобни офис помещения в модерна сграда клас А в София
гр. София, "Център"Готови за ползване офиси с достъп до бизнес удобства
Характеристики на имота
Тип на имота
Офиси
Реф. номер
Sfa 1134
Площ
130.00 м2
Състояние
отлично
Етаж
1,4
Асансьор
да
Обзавеждане
Напълно обзаведен
Тип строителство
Ново строителство
Двор
не
Климатизация
Климатизация
Изложение:
Местоположение
гр. София, "Център"Изпратете запитване за цени, арх. планове или оглед
Тази оферта е невалидна
Моля свържете се с нас, за да ви предложим други оферти, които отговарят на вашите изисквания.
Тази оферта е невалидна
Моля свържете се с нас, за да ви предложим други оферти, които отговарят на вашите изисквания.
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
Реф. номер: Sfa 1134
При обаждане, моля цитирайте референтния номер на имота.